4 Kasım 2014 Salı

Linux Çok Önemli

Değerli Arkadaşlar

yaklaşık 8 senedir linuxe olan özentim en sonunda tamamen linux işletim sistemime geçmeme zemin hazırladı. aslında aklımda binlerce soru vardır ki en başında acaba öğrene bilecekmiyim ? işletim sistemimde çıkan problemlere karşı nasıl çözümler bulacağım olmuştur. fakat artık canıma tak etti ve bilgisayarıma linux u kurdum. biliyorsunuz linux aslında bir çekirdek ve üzerindeki kabuk insandaki gibi bu çekirdeğin kolları bacakları kafası beyni. işte dış kabuklardan bir tanesi hem sistem hızı hem kullanılabilirliği tarafından bakıldığında kolay Lubuntu linux. artık o kadar alıştım ki windows kullanmak aklımın ucundan dahi geçmiyor. yav linux de oyun oynanmıyor dediğinizi duyar gibiyim fakat size tavsiyem bir araştırma yapın (playonlinux) belgelerimi bazen bulutta bazen libre ofiste yazıyorum ki buda microsoft office kadar kaliteli hatta daha fazlası var. bir kere herşey ücretsiz. beğenmedin kaldır yenisini kur. sen nasıl istersen kafana göre takıl linux de. şimdi adamlar öyle bir dünya düzeni kurmuşlarki hep para kazanma maddiyatlarını yükseltme peşindeler. biz eskiden de internete giriyorduk (süperonline zamanları) şimdide giriyoruz. ne değişti ? bana göre biraz daha görsellik arttı. sen yeni işletim sistemi çıkar ardından yeni bilgisayar al. eskisi çöpe. haydaaa kardeşim niye ben eskisini çöpe atayım ki ? senin flash yeni sistemi destekliyor falan filah masallar masallar. işte benim bu dünya görüşüne çok canım sıkılıyor. linux e gelmekte tam burada imdadıma yetişiyor. eski bilgisayarım bundan 11 sene önce aldığım celeron. kur kardeşim bitane linux hadi hayırlı işler ne istiyorsan yap. aslında linux e tavsiyem biraz reklam yapmaları. çak kardeşim reklamını gör bakalım ne oluyor. sisem öyle dönüyor ki reklamı olanları al iyidir mantığı. hiçte öyle değil kusura bakmayın. reklamı olmayıp ta kaliteli iş yapan okadar çok firma var ki. sayamam bile. bu ilk yazım. ileriki yazılarda daha neler anlatacağım siz düşünün. aklıma ne geldiyse yazmaya başladım. tutun tutabilirseniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder